fredag 4 juli 2008

Åhej!




9 kommentarer:

Björn Felten sa...

ROTFL!!!

Du är helt enkelt suverän!

Om du tror att du kan fortsätta att producera liknande guldkorn i någorlunda jämn takt (pressen att producera "på beställning" kan förvisso ta död på den häftigaste glöd), så borde du kontakta någon dagstidning. Jag kan inte minnas att jag sett något jämförbart på många, många år.

Mathias S. sa...

You´re ever so kind, sir:)!
Tidning är en bra idé, jag har funderat på det så vem vet...

Bertilo sa...

Kan bara instämma. Lysande karikatyr. Sök jobb!

Markus "LAKE" Berglund sa...

Enorm detaljrikedom på det som kommer ut ur källaren, men FRA har väl inget att dölja? ;-D

Johannes sa...

Excellent!

Mathias S. sa...

Tack för bifallet- det inspirerar till mer...:)

Anonym sa...

Om man nu skulle vilja ha kontakt med dig via mail, Mathias, så antar jag att man kan be dig hojta till i kontaktformuläret på min blogg. :-)

Då slipper vi spam båda två. :-)

Anonym sa...

Skulle kanske ha sagt att dina skämtillustrationer är av högsta klass både visuellt och när det gäller den punchline som levereras.

Anonym sa...

keep up the good work mathias!